20/4 var igår!

Vilken konsert, sjuk bra!
Inte för att jag brukar lyssna på henne så mycket så var de sjukt drag! Ja för ni som inte vet så var jag på Tina Turner...







Hennes antreer  var otroliga och hennes final var en upplevels. Ja som ni ser upp bilden här åvanför så står hon på en grej och den åkte över publiken... medans hon sjöng! Finns inte ord på hur bra de var!
Ni missade nått om ni tackde nej till konseren! hihi!

I dag hade vi bip test och för er som inte vet vad de är så är de att man springer fram och tillbaka tills man inte årkar mer i preicsip, skit jobbigt!!!
Och i dag blev en i min klass lite pist off på mig och sa attjag var sjuk i huvudet... Oj skääry! HAHA... Men men 
Jag har ju nydligen oxå blivit kallad som en som har ett hjärta av sten och om man plusar de här, hum... blir de en psykopat då.... Ne men dagen var bra. Hade nartionela tal i engelaks och de gick jätte bra, fick G! stollt ! hihi!

 ps. Torsdag 7 maj kl 11 ska Ester till frisören.... Om ni undrade!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0