Bombnerslag

I fredags så snackade M och jag och nu är vi inte kopisar och nu är de seriöst. Men men...  Igår så fortsatte jag med mitt rum som är ett bombnerslag för jag har rivit ut allt från lådor och hyllor och skåp för att se vad jag ska ha kvar och inte. Men jag orkar inte mer, jag ångrar mig att jag gjorde de för jag har sjukt mycket grejer. Vet inte var jag får allt i från. Sen gick vi till någora kompisra och åt middag och körde Wii, SKit kul. De vill jag oxå ha! Kom hem rätt sent!
I dag har jag fortsatt med rummet men har gett upp, man kommer knappt in längre utan att klättre, haha!

I dag är Danniel på Tv i Wipe Out på kanal 5 kl 20,00, titta då :P !

Missada robinson igår så har inte riktigt koll på vem som åkte ut men ska titta på avsnittet så fort jag kan, antingen i dag eller i morgon och då kommer jag upptatera mig lite.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0