Finate sången ever!


(Another you, Cascada)


(Jag klara mig utan dig, jag vill inte ha ''kompisar'' som är rädd för mig och inte vågar snacka med mig face to face... synd att såna som du inte ser de som är framför ögonen på dig, utan tittar bort och ser inte problemet. Och om någon skulle säga att de var du som gjort något så väner du bara på de så de alltid är jag som gjort något fel, vf kan du inte bara erkänna dina fel. Jag vill inte ha någon som är rädd för att jag ska bli arg på den, för hur ska jag kunna bli glad på dig om jag inte får bli arg?!)
Fattar inte att jag har den här vackra sången för dig, som inte ger något tillbaka till mig... Men här har du den!

I will find another you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0