Försen Upptatering

Hej hej... Skulle ha upptaterat robinson vem som åkte och så men jag satt och tittade på wipe out såå klart och sen van hedern eller vad den hete. Så gör de i dag i stället, ska oxå visa vem daniel var och när han sprang bannan i wipe out.

Robinson -

Såhär ser lagen ut nu:

PARANGAN i träsket 


MAGKAL på stranden



Så har ser lagen ut just nu och som ni ser så fick PARANGAN rösta ut någon igen. Jag ska se avsnittet/ programet i veckan. Men de värkar går bättre och bättre för MAGKAL, Men jag vill att han som har halsduk på sig på bilden som jag inte kommer ihåg vad han heter i Magkal ska åka ut för han klagar och skyller på allan andra, sååå skälvisk!


Wipe Out -

Här kan du se Daniel, när han tävlar, hela banan; http://kanal5.se/web/guest/wipeout/-/k5videoplayer/single/61403/none/ 
Han har valt att springa i sina randiga långkalsånger, såå snyggt! haha!
Tyckte de var synd att han inte gick vidare, men men d e var kul att han var med!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0