Halv dag

Choo hej, i dag hade jag bara Samhälle och Engelska (suck). Sen åkte jag till stan för att tita runt lite, dels för att de var såå fint väder men jag träffade oxå Nisse, och hans två vänner som inte änns kunde säga hej till mig så fega var dem. Men men han skulle vidare så jag traskade vidare jag med men inte så länge för fick lite ont i fötterna så jag åkte hem.

I dag måste jag oxå komentera lite av Esters kläder. Hon hade sjukt snygga strumpbyxor... dom var svarta med en vit växt som gick på båda sidorna av benen, eller var de vita med en svart växt..? (se vilkent minne man har) Men snygga var dem i alla fall.

Börjat tänka på att jag vill ha sommar och mer sol. Me oxå att men kommer träffa galma kompisar i stan, T ex Mikaela. Både hon och jag tycker de är kul att vara i stan och hänga och myssa med kompisar. Om inte den delen av Mikaela försvunnit nu när hon inte ''har tid'' något mer.
Vet inte om jag vill träffa henne där och veta att hon har ''tid'' med sina nya kompisar men inte med de galma som hon tar förgivet. Vi hade kul ihop, men jag vet inte om de kan bli som förut och se tycker jag är synd.
Nu oxå när de inte är bara mig hon tar förgivet utan andra ''gamla'' kompisar.
Bara en fundering som jag fick när jag gick i stan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0