Museum + sommar plåga?

Heey min dag har inte varit jätte kul men känner att jag ska skriva ändå. Jag kan berätta att jag var på museum i dag, national museumet för att vara lite mer exakt. Inte så kul men skolan ville...



Jag på museumet, såå intresserad (jaquii tog kortet)

Kan säga att jag var på bio igår oxå, lite kul för jag kännde en som spelade i ett av alla band. Hon spelade trummor och deras band hete Cherry Edith. De var skit duktiga. Sen var de massa andra band oxå så klart!

(Promoe - Svennebanan)


Kommer den här bli den här sommarens, sommarplåga?!
Vad tycker du?

xoxo

Ps. Mår inte så bra just nu men försöker att inte ta ut de på er... Love ya ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0