Rolig måndag för en gång skull !

Börjar med att jag mötte Julia - från min förr, förra skola - snackar lite med henne. Sen på Sv så har vi uppvisning av kung oidipus och de gick jätte bra, vi var seriöst bästa av alla som körde. Okej de vara bara två men åndå!
På teatern hade vi premiär på våra monologer och även där gick de bra och alla var (supper dupper) duktiga. Sen hade vi estetisk orgentering som i vanliga fall brukar vara tråkig men i dag skrattade vi skit mycker. VI spelade in en mini film, våran gick på 1,10 och man skulle göra 3min men men... Jag är huvudrollen :D
Sen gick jag, maja och Max till donken och satt där en timma. De snackade om hary potter och sagan om ringen och jag har typ inte sätt någon av dem, okej lite då men inte för att kunna de som de satt och snckade om. Men men, kanske borde se med eller vad tycker ni?

Ska på arobix snart.. har inte trännat på 2-3 vecker...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0