Teater

Hej hej hej
I dag har vi haft idrott, sjukt kul. De var fotboll med fodom killarna. Vi var inte så många från min klass, men jag kan säga till jag var den ända tjejen på plan, allan andra e så fega, hihih!
Vi vann förövrigt om någon bryr sig. På teaten likte vi bara...

I kväll ska vi på teater på linnefatan 69, elverket och se ''döden i thebe'' ska bli lite kul eftersom vi jobbat med de.

Just i morse ringde de en kille till pappa, när han var på jobbet. Han frågade om de fanns några sommar jobb, pappa bara va, ää vad vill du jobba med då?
Då svarade killen: ''plocka och sälja jordgubbar.'' (haha)
(Och för ni som inte vet de så jobbar min pappa på skade försäkringar på If...)
Så pappa svarade att här kan du inte sälja jordgubbar har kan du bara sälja försäkringar, så tyvärr...

Skit va gulligt ju... naw! Att de kan bli så fel....

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0