Upp spel...

Hej om 2 timmar och 25 min så börjar de, upp visningen av monologerna, lite nervöst!
Igår innan teaten åkte jag till olivia och vi gjorde mat, jätte god mat. De blev spagetti med bacon och stekt ägg. Och samtidigt tittade vi på ''tjenare kungen'', bra film!
Teaten var sådär, vist den handlade om de vi läst och gjort menman fick lite ont i rumpan och så var de lite svårt att förstå för de var både svenskar som man fattade, norrmen som man kanpt hörde vad de sa när de snackade snabbt sen var de en finne som snackade svenska med bryttning på finska, you know!

När vi skulle hem hade vi precis missat tåget så vi fick vänta i 15 min sen när jag kom till slussen missade jag bussen (som förövrigt pappa satt på) och då fick jag vänta en halv timma!!!
GU vad lak och tröt jag vad när jag satt på busshållsplatsen. 

I dag har jag varit hos kioprakton sen tittade jag lite i forum efter kläningar men de passade inte. Sen hem och duchade, åt, fixade hårdet och smikna mig och nu sitter jag här... ska åka kl 4 så snart....

men ni får npg höra i morgon hur de gick, tror jag ...  xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0