Vanlig Torsdah

Samhälle, Matte som jag inte fattar någonting av just nu och sen teater.
Jag och Olivia gick på Mattestugan för att försöka fatta men de gick inte så bra. VI blev inge klockare... Gick till Cafiterian och räcknade ut att mimi är skylldig mig 30 kronnor, och efter den ut räckningen blev de bara flams :P
Okej nu låter vi väldigt dumma i huvet men jag lovar de är vi inte!

Snart är de lov, bara en dag kvar. Extra sköön när man slutar 12,10. När vi slutat ska jag till min syrra och slaga där en natt, lite skojjsigt. Sen resten av lovet ska jag ta de lungt, kanske BARA kanske titta llite på läxor om jag orkar. Annars ska jag träffa kompisar och njuta av solen som jag förhoppningsvis ska hålla sig framme!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0