Andra riktigt skoldagen!

I dag när vi kom till skolan fick vi veta att vi inte ska ha Sv för han var sjuk eller om de var hans barn, what ever! SÅ vi satte oss och titta på slumdog millionaire, typ halva man ändå. Har sett den förut och rekomenderar den. Sen mat för att sedan ha våran första historia lektion med vår nya lärare Per.



Sen åkte jag Maja och Olivia till stan och titta lite kläder och sen gick vi till kungshallen och de åt i tackobaren och jag tog en macka. Sen gick vi till steidium och då kom Martin ditt och Olivia gick och jag kom på att jag hade hennes mobil, så hon får den i morgon!
Maja drog sen oxå och vi åkte till sickla MArtin och jag och jag köpte en tröja på gina och sen satt vi på donken... skit kul!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0