Börjar tvåan i morgon!

I morgon börjar jag tvåan. Och jag tycker de känns som om jag ska börjar ettan eftersom jag känner mig lite nervös men jag vet inte riktigt varför jag är de, konstigt va?
Jacquii kommer svicka mig med att inte vara där äns för att hon påstår att hon är sjuk, jag tror att hon har fjärillar i magen så hon inte vågar gå. Vist är de så lilla Majsen...

Vi ska hälsa ettorna välkomna, (eller nu vet jag varför inte Majs kommer. Hon är RÄDD för ettorna, erkänn!) leka och visa dem runt och alment bara vara med dem och så är ju treorna där såklart.
Jag vet inte om jag tycker de ska bli kul eller inte men jag vet eller jag tror att de kommer bli långa dagar,SUCK!" Men jag överlever nog...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jacquii

Idjot det är du som är majs

2009-08-19 @ 20:13:44
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0