Första skoldagen.

På väg till skolan träffade jag Maja, Olivia och Sandra S och vi gick tillsammans till klassrummet. VI gjorde inte så mycket. Sen skulle vi få typ nya inloggningar och sen åt i lunch. Efter lunchen fick vi veta vilka vi skulle vara fadrar till i morgon. Jag fick två och hete Ebba och Markus och lustigt nog så är de två av de finaste namnen jag vet. Sammanträffande!
I morgon ska vi få träffa ettorna och visa dem runt i skolan lite och sen leka tillsammans med treorna. Ganska kul men ansträngande, hah!

Och sen har jag bestämt vem jag ska gifta med med på ett berg med utsikt över stockholm med markerad tema. Jag ska vara en vampyr. Och de som är bjudna är Emelie, Polacken och ''hans hora'' (ursäkte uttalandet) och Elton john.
Va fint de låter och jag kan ju berätta för er att vi har redan förlovat oss så nu är de bara den stora planeringen på att välja berg och den sången Elton john ska sjunga!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0