Kiss?

Lång dag i dag och båda på Sv och Eng blir jag kallad mimi, så störande för jag mimi är inte ens lika och Lina och Mimi är inte ens nära varandra. Sen var vi och titta på en sp monolog som var lite annorlunda för han hade en doka som var hon och sen frågade han oss om saker som deo, mobil och sånt som skulle spela mamma o pappa osv. Sen filmde han de han gjorde med dockorna som vi fick se på ett lakan. Lite kul!

Sen var de estetiskorgentering och de var rätt okej eftersom vi har teater. Efter de fick vi vänta på Max Maja o Jag för att sedan träffa dena mystiska personen som var Max kompis... (hete Leo)

Han var charmig men läskig, han var en ... cool snubbe (ä typ) och de läskiga va att när han och Max skulle gå av pussade han mi på kinden men jag tänkte inte med på de men sen så såg de ut som om han skulle stulla med mig. Blev fett förvånad, de var första gången jag träffade honom. Vilken intryck jag fick av honom. Jag tittade bara på honom och när de gått av så började Maja as garva... HAH! Jag var i chocktillstånd :P

Måste säga att Max har lustiga kompisar men de är alltid kul att träffa dem... skääry!

Min dag som slutade men en riktig tankställare om vad som hände och varför....

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0