Pennor!

I dag Hade vi teater och historia och så diskuterade vi nollningen på klassrådet.



Efter skolan träffade jag Martin och vi åkte till skickla för jag skulle lämna tillbaka några pennor jag köpt men än av dem funkade inte (den röda). Jag sa som de var när jag kom ditt och hon i kassan som jag förövrigt diggade och tycker hon är skön (tolka inte fel) gick och hämtade en annan förpackning och tittade om den röda pennan funkade men de gjode den inte och hon tittade i två förpackningar till men den röda pennan funkade inte i dem heller. Hon sa om jag vill så skulle jag titta alla förpackningar så jag gjorde de eftersom jag inte hade bråttom och de visade sig att inte än enda röd penna fungerade. Konstigt va, alla andra pennor fungerade förutom den röda i alla förpackningar, sjukt ju!
 
Men de gick bra ändå vi löste de på ett annat sätt och alla var nöjda och glada, man jag fick ju ingen röd penna men är glad ändå,hah!

Nu ska jag till Sara och titta kläder till på lördag då jag ska och hon ska hjälpa till på en 40 års fest ohc servera, duka av, göra cafe osv...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0