Träffade två snyggingar i dag!

I dag hade jag så klart skola, efter de så åkte jag till forum nacka och träaffade Martin. Vi tittade lite på filmer till i morgon för då ska vi ha film kväll hade vi tänkt oss. Påvägen hem eller vid bussen vid forum såg jag Sophia <3 från min förr förr klass. Som jag gick med från typ 3-6an, sjukt kul!
Vi snackade lite och jag började tänka på vår minnen om O'boj Tv! hiih!"


Men vi lekte att att en va intervjuare och den andra blandade och berätta hur den gjorde och hur mycket den tar av allt och hur de smackade osv. Och gud va kul vi hade... kommer du ihåg de? Kommer du ihåg hur mycket O'boy va använde? hihi <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sophia

haha... jag kommer ihåg.. Vi hade äckligt mycket oboy...

2009-08-29 @ 02:49:02
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0