Ung08

Igår åkte jag in till ung08 utan att veta vilka jag skulle träffa och vad som skulle hända. Först träffade jag Martin och hans tjej men vid 6 drog dem. Då fick jag sms av Emmy att hon vad där vi hängde lite med henne och hennes polare. Efter ett tag kom Ätran in och vi gick på donken. Sen kom Ärtans kompisar Iris å Bella (underbara båda två) och vi trängde oss fram till scenen för vi skulle se Kat de Luna. Man blev lite irriterad för de knuffades och taffsades hela tiden. Sen var de en BLATTEJÄVEL (förlåt för uttalandet, kännsliga läsare bör sluta läsa nu) som slog till mig för att jag sa till honom att jag inte vill att han skulle han sina händer/fingrar i mitt ansikte. Då fick jag en knytt näve precis under ögat. Blev så lack men innan jag hann komma tillbaka till jorden igen så hade den jäven stuckit. Men Ärtan sprang efter och på sin väg efter honom fick hon en armbåge i magen och kan ni gissa vilken rass de var i från? EN JÄVLA BLATTE! (förlåt en två slag på en kväll inte okej).

I dag så träffade jag Ärtan igen och vi satt och tittade på alla töntiga fjårtisar och sa ha SL ''tatueringar'' (HA HA).. Alltid lika roligt att träffa Ärtan, så jävla skön plupp <3 love ya!

Ps. Ung08 är att farligt ställe, så håll era svenska barn hemma!

För er som inte fattar mitt språk så ska jag hjälpa er:
Blatte jävel = En person som är SVART som natten som är en jävel
Ärtan = Jacquii, en mupp
Plupp = Underbar lite människa

´Skriver mer när jag har något att skriva om... see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0