Brolle = Boddy Holly X2



Nu är de inte långt kvar, hela fyra dar till jul afton.
Ska berätta om helgen och om veckan.

I fredags var Martin och Martin och jag på en inspelning i Tv huset (SVT) och satt puplik till någon svensson svensson liknande. Men den vi såg hete 'Min sysster och jag' och handlade om två syrror som köpt ett hotel av ett arv av sin ny död pappa. Men de vet inget om att hålla ett hotel. Sen har de en galen bror som tror att de ska bli eller är krig i landet. Han är den ända som kan se pappan så han säger till sina syrror vad pappan säger till honom.
Den kommer gå på SVT och SVTplay i början på nästa år.

Igår gjorde jag inte så mycket jag slog in jul klappar, mamma åkte på chillinggänget som jag åxo skulle gå med på men de krockade med Boddy Hollys som jag vid fem åkte jag till slussen och träffade Frida och Helga för vi skulle på Boddy Holly. (Träffade pappa på väg till bussen) Vi gick och åt på en jätte mysig resturange och sen gick vi till Boddy Holly och de var minst lika bra den här gångnen oxå, I Love It"!!!!!!!!
Efter gick vi till londonviadukten och väntade på bussen. Helga åkte lite förr mig och Frida så för att hålla värmen stod vi och dansa och sjöng (och fånga snö flingor med tungan, sjukt länge sen jag gjorde de).



I dag ska Martin, mamma och jag på Christmas Carols och sen ska vi till min syrra och fira en tidig jul. Fam ska åka hem medans jag ska vara kvar i två dar för att vara barnvakt.

Åker nog hem den 22 så jag är hemma den 23 då vi ska jul pyssla, klä granen, göra jul godis och lyssna på jul musik och så klart ta ner Gucki/Guki (vet inte hur den stavar) men de är våran ätande tomte som vi ger risgrynsgröt varje år så att han ska klara sig över sommaren... hihi!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0