Mycket gjort på två dar...

Nu är jag hemma igen. De här dagarna har jag hunnit med mycket. Vi firade ju JUL på söndagen och jag fick Lady Gaga cd:n och ett jätte fint halsband!

 I måndagsfick vi gå upp tidigt tjejerna och jag för städaren kom.  Vi åt frukost och sen gick vi ut. När vi kom hem sjöng vi karioke och lagade lunch. Vi satte oss sedan och titta på tur och retur, molly somnade så jag och Enelia gick och pyssla och vi gjorde tomtar på skidor.  Efter de bakade vi en chocklad kaka. Efter de gick vi ut igen och när Syrran kom gick vi in. Åt mat och  sen skulle vi gå ut och gå men Milly ville inte gå och lägga sig så de blev försent.

I dag fick vi sovmorgon.  Enelie och Molly sjöng lite innan vi gick till Marita och gå lunch. Vi stannade där till halv fyra innan vi fick skjus hem. Jag gick och packade och sen gjorde pepparkakor, sen åt vi. Fick skjus hem.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0