Barbar familjen

Hej okej jag vet att jag inte skrivit på några dar. Men i går hände de inge sp förutom att vi spelade upp våra teatrar på estetiska orgenteringen.

Just nu kom mamma in med sin moos som hon brukar göra för att hon inte årkade mer och den e supper god. Men de värsta e att man måste äta snabbt innan den smälter.
I jag var jag och Martin och köpte lite jul klappar till mamma, pappa och Marre men de var egentligen bara jag som handla. Hittade lite kläder till mig och ett halsband.
Samlar till min nya still.

I morgon har vi uppvisning på barnteaten där de som går i tvåan som vi var och interjuva. Är lite spänande, får se hur de går.


För några dagar sen såg jag sen här bilden; (kommer i morgon)

Här har ni en vidio;



Såg ni dom när ni var små?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0