Sandra L som en KLACK SKO!

Nu är de den andra december och de är första gången de är riktigt kallt i år.

I natt drömde jag två sjuk drömar. Första handlade om en kille på paradis hotel som hade fått mens och ville bada ensam i en pool men när han skulle hoppa i så ser han ett atomatvapen på boten. Alla andra på hotelet kom och jag sa vad som låg på botten och en gubbe hoppade i och tog upp vapnet. Sen började han sjuta alla. Efter ett tag så sa han till mig att skuta men jag ville ju inte sjuta någon så jag sjöt ner i vattnet. Alla var döda och jag var helt säger på att jag skulle bli våldtagen eller nått. Men han blev bara lite arg och sa till mig att bättera något roligt. Han somnade sen.

Den andra drömen var jag en fisk som hittade ett skäp. Sen blev jag en människa. Jag vill få bort skäpet från den ful båtten för att få mer fiskar runt båten, lite som noaks ark. Ester, Sandra L och Maja var med mig och båten blev en lite last låda. Den drev omkring och vi försökte få ut den på finare vatten men de var lättare sagt en gjort. Vi fick putta och till slut hamnade vi på en ö. Efter ett tag kom jag på att jag hade en telefon. Men såg att de var lite bateri på. Jag fick bara upp kameran på telefonen och jag såg att Sandra satt på ett bord som en klacka sko så jag ville göra kort på henne, men de ville inte hon. Så jag försökte sätta mig som en klack sto själv i stället men jag var inte lika bra som Sandra, min såg mest ut som en klump. När jag väl skulle ringa så kom jag på att mamma satt i mötte hela dagen och pappa svarade inte.
Helt plötsligt var vi hemma hos mig och samtidigt var de en öde ö (om ni hajar) Mamma kom upp och jag frågade eller sa att vi inte viste hur vi skulle kunna ta oss här ifrån. Då sa hon ne inte jag häller, jag ska skjusa Martin på en massa öppna hus (gymnasier) så jag kan inte hjälp er. Och pappa försvann. Jag sa; om vi simmar tillbaka blir vi ju blöta och sen blir de kallt och vi blir försyllda på bussen hem. Vi kan väl ta lite kläder i en påse och knytta så att de inte blir blötta som vi kan bytta om till när vi kommer till land igen.

Jag vet inte om vi kom därifrån men när jag vaknade kände jag min lite försylld, så de var ju lite eroniskt.

(skrev upp så mycket jag kom ihåg när jag vaknade, haha så att jag skulle kunna berätta dem)

I dag har vi öppet hus till 20.00, vi ska ha två lektioner en mellen 17-18 då vi ska ha barnteater och sen har rast en timma och sen mellan kl 19-20 har vi clown.

Juste i går på vip kvällen var de jätte bra, mysigt!
Jag skulle gått dit i dag på morgonen och hjälpt till och lärt mig lite men kände att jag sovit så dåligt så de får bli en annan gång!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0