TACO till lunch!

Vi hade Beata på matten i dag och jag lärde mig mer än på den halv timmen hon var där än vad jag gjort på hela terminen. Men sen kom Martia in och skulle vissa något och jag fattade ingenting igen. Sen fick jag reda på att jag fick göra ett annat prov än alla andra, fett lågt! Fick för övrigt IG på de. Omprov nästa torsdag!

Taco till lunch, GOTT!

Så här såg de ut förra gången vi åt de, de var en fredag då och vi hade inga mer lektioner den dagen så vi satt jätte läng och åt och hämtade mer och mer mat;

Olivia, Jacquii, Mimi och Jag. De här är allt vi åt och drack!


Jacquii med mat i munnen!


Jacquii PROPmätt


Olivia med sitt sista chips...

Clown och jag jobbade med Isabelle. Första gången tror jag.

Påvägen hem fick jag ont i huvudet så gick och vilade en stund innan jag skulle hämta Mille på dagis. Patrisia knäckte min nacke lite sen så nu känns de bättre.

I morgon är de fredag!!!!! Jääy!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag missa taco-tradition

2009-12-10 @ 22:20:40
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0