Emelie K <3

Jag va med den underbara person i dag som jag bara har träffat två gånger på ett år och jag vet de är absurt, de ska vi ändra på eller hur?! <3
Vi fikade och snackade om ALLT mellan himel och jord. När jag satt där kände jag mig själv igen. Med henne kan jag vara den jag är och den jag försöker vara. Hon lyssna och kontrar, vi skrattar och bara sitter tysta. En tystnad som talar för sig själv.
Du är min bästa tjej kompis jag någonsin kommer ha, för jag kommer ALDRIG släppa taget om dig gumman min. Du är mitt hjärta och om du försvinner kommer jag bli krossad. Men vet ni, de kommer aldrig hända så jag behöver inte oroa mig!

Lighthouse Family - High (Forever You And Me)



Donna Lewis - I love you always forever


De blev två låtar och de låtarna beskriver hur mycker jag ÄLSKAR dig och hur jag hoppas de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0