Alkoholfrit i vanliga butiker!

Asså jag kom på att tänka på en sak. Vuxna vill ju inte att sitt barn ska dricka men de flesta gör ju de ändå. Men oftast så dricker dem för ... ja för vadå?
För att bli fulla eller för att de är gott? De är nog från person till person.
Men jag kom på att tänka på en sak för någon da sen o undrar varför de inte finns alkoholfri sprit i vanlga affärer. De kan ju inte skadda någon. Eller?
Jo jag menar om man skulle dricka de bara för att man tycker de är gott så skulle man väl kunna köpa alkoholfri sprit?

Okej jag vet, de är inte så många som dricker bara för att de är gott utan för att få den där känslan... Men jag undrar ändå vf de inte finns alkoholfri sprit i vanliga affärer.. någon som vet?


(Ganska onödigt inlägg, I know!)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0