Gå gå och sen kan vi GÅ!

I morse gick jag hemifrån till hästhagen på 55 min och de tyckte jag var supper bra för att vara mig att änns komma på att göra något sånt. Jag hade tänkt att gå ända till skolan men jag hade förlite tid. Men ska fan se hur lång tid de tar att göra de någon gång!
Hade bara en lektion i dag och de var teater. Vi jobbade med att lyssna på vad den andra sa... De var lite kul... haha!
Sen var jag med Maja o Olivia i stan för de skulle köpa kläningar till skolavslutningen. Men inte jag inte, jag ska ju ha min moppe klänning hah! ... asså ni får se hur den ser ut när den är klar så fattar ni om ni tyckte de låter konstigt. De är ju somsagt min kusse som gör den åt mig!

(Du som skrev till mig, som hete thaikalle , asså sorry men jag kommer inte in på din sida!) :(


xoxox 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0