GRÖNA LUND



Igår var jag och Emelie K på Gröna Lund. De var ju soligt så de var mycket folk. Ibland var de väntan och ibland var de nästan ingen som åkte de viskulle åka.

 Eller

Såklart så åkte vi Extrim den nya atraktionen på Gröna Lund. Och om jag skulle få säga vad jag tycker så tyckte jag men åkte som en vante och men viste inte var man var någon stanns och helt plötsligt hade man åkte klart. Av 5 poäng så får den 2 ner mot 1. Men men nu har man åkte den i alla fall.



Vi kom vid 12,40 till djurgården och gick därifrån vid 21.



När vi kom hem tittade vi på film och gick och la oss vid 2 tiden.


Idag tittade vi på en film innan jag skuell åka hem  och hämta mille min grannes barn på dagis och var barnvakt i 2 - 2 och en halv timma.
I morgon få  vi se vad som händer men vet att Max fyller år då och har en lite pressent till honom så kanske åker o lämnar den och sen får vi se om jag stannar till festen eller vad de var till kvällen!


puss xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0