Igår + idag blir två dar!

Igår var jag och tittade på Clownen Mange, en barn teater utomhus med mina kusinbarn. De var okej, jag tittade själv på honom flera gånger när jag var liten, hihi!
Men de var lite för långt men men. Sen åker vi hem och på kvällen kom fam och vi är mat och titta lite på bilder från Italien som vi ska till i sommar.

Idag var jag med en barndomskompis Petra och vi var inne i stan och tittade på volvo ocean raes, båtarna vid kajen vid slussen. Sen gick vi till stan och åt för att sedan hitta present till Emelie. Hoppas hon gillar det/den eller ja ... hihi!
Sen kom fam in och vi tittade på båtarna igen och åt och drack!

I morgon... fun fun fun!
Skrever i morgon vad de är ! <3

Två nya bloggar på höger sida!
Emelie A:s Blogg - http://sweetsinger.blogg.se/
Bellas metro Blogg - http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10106268

love ya xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0