”King of Pop” har lämnat oss!

I går hände de mycket saker. Om jag kanske ska säga de kortfattat först och en fördjupa mig i de, okej?
* Michael Jackson död.
* Eriksdals badet med Olivia och jacuqii.
* Max föddelsedag.

Michael Jackson död
1967-2009

Den 25 juni lämnade ''King of Pop'' oss vid 50 års ålder av ett hjätrstillestånd, många surgande. Han har gjort mång bra låtar om Beat It, Thriller, moon walk och min personliga favorit I want You Back.

(Michael Jackson Tribute)

Här är två sidor från Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5432546.ab) och  Expressen (http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1619587/michael-jacksons-hjarta-gav-upp) där man kan läsa lite mer.

Eriksdals badet med Olivia och jacuqii
Kl typ 11 ringde jacuqii och frågade om jag ville hänga med till eriksdalsbadet. Jag frågade oxå olivia och vi skulle ses kl 2 tror jag. VI var där till 5 typ och solade och badade + lite vattenkrig.









Max föddelsedag
Igår var de oxå Max födelsedag, 16år. Han fick en tavla med en cigg i där de stod, ''krossa rutan i nödfall''. Lite skojjsigt!
När jag kom var de tyå släktingar där. Sen kom benjamin? och vi åt där sen drog vi ute (banjamin,jag och max). Vi träffade Fredde och sen drog vi ut på djurgården och träffade några andra där som jag inte kommer ihåg vad de hete. De var jätte trevligt men lite sent för min del eftersom jag blir så tröt :P

Och som med alla födelsedagsbarn så ska amn få en sång. Men nu i efterskott (sjöng 4 gånger igår, hah)

(Orangutan singing happy birthday)

Idag var jag på 3års kalas för lilla Elias och vi badade i deras pool, fint väder och en pool betyder BADA!
De får avsluta de här inlägget...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0