Middsommar!

Hej hej hej hej!
Ja snart är de middsommar, om två dar för att vara exakt. Jag är fortfarande lite försylld men de är mycke bättre än de var i måndags då jag höll på att dö... :P
Jag åker till Östeviken i morgon och är där över middsommar, kommer hem på söndag typ. Så om du vill nå mig så finns jag alltid på mobilen. Men slut pratat om mig nu.
Jag undrar vad ni gör på middsommrar, sitter ni hemma, festar, går till middsommar stången eller nått. Vad gör ni?

Jag kan berätta vad jag göra och har gjort sen jag var liten (förutom ett år då jag var på åland). Jag åker ut till österviken och är där med fam och faster och i år även kussen Emelie (ja hon som gifte sig) och hennes fam. Vi äter gott och vi åker faktiskt upp till en middsommar stång men nu förtiden brukar jag inte dans runt den men jag gjorde de när jag avr mindre. Eller jag kanske få dans i år om lilla Love vill de. Ja och sen äter vi på kvällen igen och så ska man ju ha jordgubbar som efterrätt, gööt!! Sen sitter vi ute och bara myser hela natten, eller i allafall halva natten. Sen på middsommar dagen så spelar vi en fottbollsmatch med de andra på halv ön. Oxå en tradition och lika kul varje gång!
Jag tycker att de är jätte mysigt för attjag har gjort de sen jag var liten men snart kan ske jag får fira middsommar någon annan stanns eftersom de har hänt lite saker de senaste åren. Men men man har alltid minnen kvar.
Jag har inga kort från österviken som jag kan visa men jag gör några när jag åker ut i morgon så får ni se när jag kommer hem och lägger in dem (om de blir bra)...

I år ska jag göra någon nytt, jag ska ta mitt först dopp in havet för i år. Jag tror de kommer vara lite kallt men de är värt de jag är ju redan försylld, haha! (kanske kommer blider därifrån oxå)

Jag tror inte jag skriver i morgon så nu vill jag önska er en GLAD MIDDSOMMAR!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0