Något jag har tänkt på!

Jag har några kompisar som vill va med mig ganska ofta, asså de är inte så att jag inte vill vara med dem men i bland undrar jag varför de vill vara med just mig!?
Ja jag menar de kan ju vara så att jag är den ända som de får tag i eller så känner de att de måste vara med mig av någon anlidning. Ibland skulle jag bara vilja fråga; ''Varför vill du vara med just mig?'' men de känns lite dumt och göra de. Och tänk om de inte har något bra svar på de så blir de ju bara ännu mer uppenbart att de bara är med mig för att... lixom.
När de vill va med mig och jag säger att jag inte kan eller inte vill så säger de ärr jag dissar dem, och då känner jag 'nnu mer press på att jag måste häng på. (Oftast gör jag vad jag känner för) Om jag hänger på och vi ska träffa någon annan som vi både känner känner jag mig bara utanför eller att jag bara är där för att... ja inte vet jag men förstå ni vad jag menar?!
Vad tycker ni, ska amn fråga varför eller bara glöma allt och hänga på och ha bra?!? (men då kommer ju tänken alltid vara där, varför just jag?)

Lite hjälp här!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0