Rädda Mammorna!

Samanfattning på dagen:
* Se dans 1&2:orna
* Teater
* Debatt om europa valet

Snackade med en tjej vid namn Anna och hon kom fram till mig och snackade om att rädd mammorna.
http://www.raddamammorna.se/
Och de var så hämskt de hon berättade om kvinnor som blir våldtagna, utnyttjade, blir av med sig ben för att de ska bli hjälp lösa och blir kränkte... Hon trodde jag var äldre än vad jag är och hon blev lite förvånad att jag sa att jag var 16, hihi men men de är ju inte första gången.
De är synd att inte fler bryr sig om de, men de är ju oxå för att vi fattar egnetligen inte hur de är eller så vill vi inte fatta. Anna berättade för mig så att jag fattade, ja de finns ju dem som kan snacka om en sak men inte komma fram till saken och säga de som händer...
Läs om de.... de är intresant!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0