Regnig dag!

Va på ängkärrs skolavslutning, Emelie A går ut 9:an. Stor flicka nu... Hon sjöng och var bäst! Hon hade sökt in till kulterama och fått 20 av 20 möjliga i sång, så är jätte stolt! :P

Emelie K var där med <3 efter avslutningen var vi o fika och sen beställde biljeter till ''flickvänner från förr'' och sen fika igen... Filmen var okej, den var lite allt möjligt... De var kul att träffa Emelie, have miss her much!

Jag kan säga att jag har blivit extremt blöt i dag. Varför har man inte med sig paraply när man behöver de och bara när man inte behöver de?!? Blöt från topp till tå! :(
Vi får hoppas jag inte blir mer försylld än vad jag redan är... de märker vi i morgon!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0