SKOLAVSLUTNING!

I går fick vi sommar lov, vårat tionde sommarlov. De är lika skönt varje gång!
Vi samlades i klassrummet och snackade lite för att sedan gå till kyrkan och lyssna på musikalarna. vi slutade kl typ halv tolv. Då åkte jag, Maja, Olivia, Ramin, Ester, Sandra, Max och Hannah och åt pizza eller okej jag åt ingen men jag avr med!
De var en tjej som frågade mig var jag hade köp mig klänning och sa att hon oxå skulle beställa den. Men de går ju inte eftersom de är min kusse som sytt den... Jag är den ända som får ha en sån!


Min klänning!


Efter kyrkan på väg.... (Isabelle o jag)


På Pizzerian (Hannah, Ester o Maja)

Jag drog hem och bytte om innan jag skulle träffa Martin och sen fira. Kände inte för att springa runt i klänning hela kvällen. Då skulle jag nog frysigt mer än vad jag gjorde.


Martin hänger kläder i stan... haha

Sen på kvällen skulle vi ju såklart fira för att vi har fått sommarlov så de estetare som ville fick komma, Dans, Teater, Musikall och såklart Bildare som oxå fixade hela grejen. Vi fick ta med mar och dricka själva och sen så grillade vi när vi var hungriga.


Kubb i vasaparken


Tittar... (Sandra, Ester o Martin)


ÅÅÅÅÅ, KN*LLA ALLA BRUDAR (Sandra i 2:an) Bäst på kubb... ää typ

Solen kom fram mellan målnen men värmde inte mycket...


Vilken ringgäng! (Nån, Sandra, Ester, Isabelle, Sandra o Linnea)


Jessika (tror jag) Olivia, carro och sofie

Efter ett tag kom polisen och de bestämde  att vi skulle dra till långholmen, så vi satt på en berg där och hade fin utsikt och så hade vi ju såklart trevligt... lite nytt folk kom, men de var ju bara kul.


Så söta (Ramin, Ester o Sandra)


Sitter de o myser undre filten (Linnea, Sandra, Isabelle och nån)


Hannah lika glad som alltid


Vännskap på hög nivå (Sofie o Maja)


Här har vi hela gänget (Hannah, Sandra, non, nån, Isabelle, Linnea, Ester o Sandra)


Naw, so sweet! (Ramin o Ester)

Jag gick vid tjugo över elva, men Martin. När vi kom till slussen fick vi vänta en halv timma på bussen men men !


IDAG!


Idag åkte jag till skolan för att hjälpa till att servera mat till treona. De var bara jag, Maja och Max från våran klass där. Sen några från tvåan och en musikall ettan. Vi fick ställa fram potatisgratängen och se så de hade och sen duka av. Inte så jobbigt. VI fick ju mat sen och var sitt biio kort laddat med 200 kr... Och så klart så sprang vi o tittade på när trona sprang ut. Teater var sist men bäst!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ja verkligen =)

de måste vi såklart göra! =D <3

2009-06-10 @ 17:31:53
URL: http://belles.webblogg.se/
Postat av: ester

fina bilder du har lagt ut Lina! kan du inte lägga upp dom på facebook (please pretty please(btw dethär är alltså inte tjat))

2009-06-10 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0