tillbaka till stan igen :P

Åkte ju ut på torsdagen och då regnade de ju. Och sen på fredagen var de ju midsommar och då åkte jag, Martin, Emelie, Love och Madde upp till midsommar stången och då kom de sol ett tag.



Sen när vi kom hem så satt jag och Dennis o snackade lite och jag ahde inspererat honom med att blogga och han kanske skulle göra de. Sen på kvällen åt vi ju så klart igen och sen spelade vi spel och jag vann två gånger... :P Men fick typ ett ord och sen skulle man förklara för den andra vad de var utan att säga ordet. Skit kul!
På midsommar dagen var de först sol sen regn och sen solen igen och när solen kom fram igen så var de ju såklart fotbolls match, lika kul varje år även om jag inte alltid är med.
Och så i dag så packade vi och de var både sol och regn i dag oxå. Sen äta för att sendan åka hem.

Jag vet att jag sa tt jag skulle bada men de blev igen av, kanske någon annan gång , hiih!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0