Åker i morgon!

I dag kort dag. Jag och Sandra hade redovisning och de gick jätte bra. Sen var jag och hämtade pengar hos mamma för att köpa en tröja. Sen var jag inne på kicks och blev sminkad. Den köpte jag två ögonskuggor för 200 kr/st. Skit vad dyrt de är asså. Never agen!

I mogon åker jag till IDRE, i en vecka. Såååå kul !
Vi ska åka jätte tidigt på mogonen, inte så kul men men. De tar typ 6 timmar att åka ditt + alla de där stoppen när någon måste pissa eller vi ska äta. Så har ni förslag vad jag kan hitta på i bilen?
(Jag har inte änns börjat packa, undrar när jag tänkte göra de.... hihi!)
Ja som ni fattar kan jag inte skriva under veckan men jag kanske kan berätta lite när jag kommer hem igen!

puss och kram karamell ramm

ps, juste jag fick ut min text igår men redovisningen blev inge bra men får väl leva med de. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0