Dagnens skänt asså!

Skolan är alltid lika kul, NOT! Eller jo de e ju lite kul när man kan skratta med sina kompisar. Som jag, Olivia och Jaquliin vi kan seriöst skratta om allt. Jag är den som säger konstiga saker, Olivia den som är ''knäpp'' (ta inte illa upp, du sa ju de här faktiskt själv <3) och sen jag vi jaquliin, hmm vad är hon är bara en sköön tjej!

De så har kul hade dem på Samhällslektionen:


Snygga brudar va?

Sen när jag och jaquliin stog på tåget kom de in två som pratade teckenspråk. Vi tittade lite på dem och sen när jaquliin skulle gå av så ropade jag på henne och sa hej då med handen som man gör på skön om ni fattar. Då hysss:ar hon på mig för att jag skulle vara tyst. Sen fick jag ett sms, där de stod typ så här med ett annat ord val; varför sa jag hysss de kunde ju i alla fall inte höra! Haha!
Ja, för er som inte fattar vad som var roligt kanske ska tänka på att skratta lite mer om dagarna, för då om man t ex läser något sånt här så kommer ni skratta, SMILLE!

Juste jag sa ju att våffeldagen var igår men den är vist i dag... Men jag är lika nöjd för de, jag åt ju våfflor igår!

xoxo ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0