Ester + mår inte bra

Hey alla noobar. Nu sitter jag på Engelska lektion, såååå kul, NOT!
Jag skulle ha skrivit igår men jag mådde inte bra i går så jag skriver idag i stället!

Först ska jag säga förlåt Ester för att jag inte skrev om dig i går som jag lovade men jag gör de nu i stället. De jag skulle skriva i går var att dan började med att jag träffade Sandra L och Ester med sin fiina kläning med matchande väska som var sjuk snygg som hon sytt själv. Hum, man kanske ska beställa kläder från henne. Undera hur mycket hon tar?! :P
Sen var dan inge rolig för jag mådde inge bra, snyfft. När jag kom hem så åt jag sen gick jag och vila för att sedan gå och tränna, och de kanske inte var så smart. Sen när jag jag trännat klart gick jag och la mig igen.

När jag vaknade i morse mådde jag jätte illa delas för att jag inte åt något i går för de känndes som om de skulle komma tillbaka samma väg. Men åt endå och gick till skola. Hade Idrot som jag inte var med på sen tittade vi på tvåornas dialogredovisningar av cheksper (eller hur han stavar sitt namn....), själv tolkning. Riktigt kul...

Mår fortfarande inte så bra men de är lite bättre än tidigare idag. Kanske skriver något när jag kommer hem annars så ses vi i mogron!

ps, wipeout info - en savensk vann och Daniel är med den 12 eller den 19. Kommer inge ihåg! ds

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkt mottagen. Och tacktack! puss på dig!

2009-03-31 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0