Hemma igen!

Heej på er!
Veckan har varit bra, jag har som sagt varit i Idre och åkt skidor. Vädret har varit både bra och dåligt. En dag så blåste de 25 m/s så då var de storm, inte så kul. Jag var där med min fam och två fam till + hinken. Vi bode i två hus som satt ihop med varandra, stora och fina.
Jag har inte så mycket att berätta, i allafall inte avd jag kommer på nu. Eller jo vi bowlade och jag kom två på vår banna.

Veckans komentar:
(Vi gör i årdning för att åka, till nästa dag. Och vi packar våra jakor och tekbyxor i ica påsar som vi lägger upp i takboxen, då kommer alex in och ser de och frågar);
Har ni inte några resväskor?
(De blir tyst typ 3 sek sen säger stefan);
Ne, vi har inte råd med de så vi packar allt i icapåsat i stället!

okej, nu när jag läser de där så låter de inte så kul som de var men men... skit samma!

love you and jag skriver kanske mer i morgon om jag kommer på något mer. Om ni vill veta något är de bara att fråga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0