Let's dance, Final 2009

Let's Dance 2009:

(Laila och Tobias Showdans)


(Magnus och Annikas Showdance)

Vann!

Vilken tyckter du var bäst?

Två dar efterfinalen i let's dance som man så klart såg. Men var de rätt dans som vann. Om du frågar mig så nej. Vist Magnus dans var ju lite ner show dans (och oxå väldigt bra) medans Lailas var lite mer proffsdans men ändå så var laila bättre. Vist igen så har ju Magnus uväklas mer i sin dans men Laila dansar bätte ovadsätt vad!
Men man tycker ju olika och tänker olika och så. Men nu har jag sagt mig åsikt om någon var intresserad!

ROBINSON

Juste Robinson i går. såg inte hela för att jag var på bio och så ''dumpa honom'' skit bra. Men de var inte de jag skulle säga. De hade tävling i går och priset var att få komma till paradis starnden.  De här är laguppstälningen! (detta tagen från http://annalundh.se/index.html)

Vi i blåa laget PARANGAN som bor i träsket..

1. Jag
2. Erik Blomqvist (Blomman)
3. Angela Monroe
4. Erika Killén
5. Erik Rydberg (Valpen)
6. Erik Billing
7. Josefin Myren (Jossan)
8. Mika Svensson


Sen det gula laget MAGKAL som bor på paradisstranden..

1. Jarmo Heinonen
2. Nina Amjadi
3. Ellenor Pierre (Ellie)
4. Christian Ternstedt
5. Rafael Ortega (Raffe)
6. Lukas Berglund (Lucky)
7. Ranjit Roy
8. Beatrice Karlsson (Bea) - utröstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0