Mobil och löngnare!

heej
I dag är jag irriterad. Först på en 'kompis' som inte bryr sig om sina gamla kompisar bara sina nya kompisar, och tar oss gamla förgivet. Såå låkt!!
Hon säger att hon lovar men bryter löften hon ger om tex om man ska träffas. ''Oj jag kom på de lite sen, är de lungt eller?'' säger hon.
Klart de inte är okej, man blir fan sårad man hon bryr sig inte och tar förgivet att allt är bra efter de men de är de fan inte man kan inte inte lita på henne mer. Sååå tasktigt'!

Sen så har en kompis blivit av med sin mobil tel för 6000 spen i skolan. Fy fan asså, de är någon som tagit telefonen och stängt av mobilen så man inte kan ringa till de. Om jag skulle hitta en telefon så skulle jag vänta tills någon ringde och se om de var ägaren annars skulle jag fråga vem de sökte och sen ta reda på hon jag får tag i personen. Hon hade haft tel i 3 månader... De är såå låkt att inte lämna tillbaka den om man hittar den!
Tycker sjukt synd om henne för jag vet hur de känns att bli av med tel för de har jag oxå varit med om och deär inte kul. Man blir nervös, arg, ledsen och besviken på samma gång!

Jag hoppar hon får tillbaka den. jag håller tummen!

Kram, från en irriterad Lina

(Daniel var inte med den har gången häller i wipeout igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0