Teater + längtan

I går var jag, Linnea, Sandra ohc olivia + alla två:or och mimmi på teater på Boulevardteatern och såg ''The Great Creator''. Den var på engalska och var riktigt bra. Men kanske lite udda början. Kommer ut springande en naken man som låg under än massa kartonger osv. Men den var värkligen sevärd.

I dag är de 3 dagar till lördag om man inte räcknar mid i dag. Ditt längtar jag, för då ska jag åka upp till IDRE och åka skidor. Jag värkligen längtar, skönt att komma igrån skolan igen för nu går de neråt.
Jag har SH (samhälls kunskap) redovisning i morgon och jag är inte rikigt klar. Men tänkte gör de men när jag försöker få upp dokimentet så funkar de inte!!!
Har jag sagt någon gång att jag hatar datorer? Inte, i sånt fall säger jag de nu; JAG HATAR DATORER!
När jag skiver något som jag är nöjd med då försvinner de, har någon något tips till mig hur jag ska gör för att de inte ska försvinna?!?!?!

tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0