EN dag med mycket händelser!

Hej, en liten krezzy dag i dag. Jag, Olivia, mimi och jacuqii solade på basket planen. När vi hade slutat åkte jag, Maja, Jacuqii, Olivia och mimi till stan. Jag skulle köpa lilla taits. VI gick in i en affär och Maja och jag gick och tittade tillsammans men sen när vi skulle gå så hade de andra gått och gömt sig. Så Maja och jag sket i dem och gick till H&M där Maja hittade lilla taits till mig, Tack Maja!
Vi mötte upp de andra och drog till Donken, de blev 4 cheesburgare, tre glasar och jag fick betala. Men men jag får ju tillbaka de. Sen kom Max, Ramin och hanskompis och en heter Peter och han kusse typ och hette... jag vet inte, haha!
Men vi hade skit kul, jag och Olivia skrattade typ hela tiden, Haha!
På vägen hem med tåget gjorde jag och jacquii lite bllider och här är en av dem...




Snygg va?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0