Wipeout!!

Wipeout är ett Tv program som börjar den 8 mars, alltså på söndag på KANAL 5.
Där deltagarna ska ga sig igenom en hinderbana. De är en utslagstävlingdär de är 8 normen, 8 danskar och 8 svenskar och de kör inbördes mot varandra. Alltså Svenska mot svenska, normen mot normen osv. Förutom den sista grenen där tre deltagare, en svensk, norsk och en dansk.

Här får du en riktig förklaring på vad de här handlar om av programledarna Felix Herngren och Hans Wiklund:

http://kanal5.se/web/guest/wipeout/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_DuW4&_K5AV_INSTANCE_DuW4_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_DuW4_articleId=1455452&_K5AV_INSTANCE_DuW4_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_DuW4_version=1.0

De är både kända och okända svenska som ska vara med.

Några av de kända är:

Tobias Blom,
*Sanna Bråding,
Mats Carlsson,
Louise Carter,
Nour El-Refai,
Håkan Hallin,
Musse Haselvall,
Felix Herngren,
Richard Herrey,
*Kitty Jutbring,
Thomas Järvheden,
Louise Lamotte,
*Douglas " Dogge" Leon,
Karin Myrenberg,
Eva Nazemson,
Rodrigo Pencheff,
Jovan Radomir,
Bingo Rimér,
Linda Rosing,
Mattias Sunneborn,
Peter Svensson,
Peter Swartling,
Robert Wåtz och Viktor Åkerblom.

Några av de okända är:
Okej jag vet bara en och han heter Daniel Meyer och han hejar jag på!

På den här adressen kan du titta lite mer på bannan men oxå spela wipeouy spelet, de är kul men sååå svårt!
http://kanal5.se/web/guest/wipeout/nyheter

Jag kommer lägga in en bild på Daniel, där han gör reklam för programet. Men den kommer senare!
Jag hoppas alla tittar på de, för de ska jag lätt göra!
(Jag fattar inte att de vågar, ser ganska farligt ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0