17 again

I dag hände de inte så mycket förutom att jag lärde mig något på svenska. Vi skulle namn forska och jag gjorde de så klart på Lina och vet ni vad Lina betyder på arabiska? Jo, de betyder ''liten plam''... Så jag är en liten palm, gulligt! hihi!

När jag och Maja skulle åka hem till henne så kom de på två killar (som var bögar förövrit) och en av dem jobbade på teknik magasinet för helt plötsligt säger den ena har du sålt någon prutt masikn och när de sa de kunnde inte jag och Maja hålla oss för skratt och de roligaste var att de bara forstatte även om vi satt och skrattade åt de som de sa. Vi var bio och såg 17 again och den var inte så bra som jag hade trot den var, men men. Sen mötte vi Jacquii och hennes två kompisar och vi väntade på Max. Han kom och vi åkte...
När jag satt på busshålls platsen i slussen såg jag de här:



och de betyder att sommaren är här.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0