5 saker att var irriterad på (om man vill)


1. När folk pekar på sin handled samtidigt som de frågar vad klockan är. asså, det är klart att man vet vart klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toan är elr?!

2. När folk säger; "du kan inte både äta kakan och ha kvar den". nämen så smart. Då köper man två kakor. Äter den ena, och sparar den andra!

3. När folk inne i en biograf säger; "såg du?!". nej. jag har betalt ca 80:- för att stirra upp i taket.

4. Folk som frågar; "får jag fråga en sak?". OJ. du gav ju så många andra alternativ va?

5. När folk säger "livet är kort". mäh vaddå? livet är väll ändå det längsta du kommer få uppleva?

Vad tycker du är mäst irriterande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0