Film inspelning

Hej, igår var jag på film inspelning. Vi östermalmstorg mötte jag Olivia och Linnea och så trode vi att vi missade bussen för de gick precis en buss som vi inte hann med. Så vi började gå, men när vi kommit en bit kom bussen så då missade vi bussen ''igen''. Så vi fångade upp en taxi som tog oss till inspelnings platsen. Väl där fick vi sitta och vänta och titta på kläder, sen åt vi och sen spelade vi in. Blev lite tröt i slutet för de var knappt någon luft kvar där. De var inte bara vår klass som var där utan två klasser till. Jag satt bredvid en sköön kille som jag inte kommer ihåg vad han hete men spela roll. När vi skulle hem så fyllde vi en hel buss. Och sen när vi kommit en bit så stannar busschafören för att han blir arg på att någon trycker men inte kan av. Men de vissar sig var en 2 årig kille men busschafören vägrade köra innan någon gick av. Men han körde ändå efter ett tag. Men han gjorde så att jag missade mitt tåg och sen mitt buss som de avr typ två timmar i mellan. För jag skulle ut till landet. Så fick ta tåget senare och sen fick mamma hämta mig vid åkersberg.
I dag har jag inte gjort någonting bara legar på en madras och sovit, sköönt! juste läste lite oxå.

Idag fyller Ronaldinio (carro) år, tror de var 18, så hon är en stor flicka nu. GRATTIS!



(Idag är de robinson oxå, hoppas Christian åker ut! I whant yo kill him!)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0