Jordgubbar + Bil rally

Igår var jag i ängkärr kl 9 och sen åkte jag till min skola för att ha teater för att sedan snacka med folk hur de var att gå i ängkärr. Jag treäffade Emelie K o A och så Simon. Sen åkte jag till stan och var med Martin. Vi skulle hem till Max men de blide inte så ;P
När jag kom hem åt jag mat sen jordgubbar!

I dag har jag varit på bilrally, de var kul sandigt och varmt!

Juste i går när jag jag var på väg till ängkärr precis vid min skola så mötter jag ett gäng killar och när en av killarna går förbi mig säger han ''små bröst''. Jag fortsatte gå men tänkte vänta lite nu, känner jag dig och vad fan fick du luft i från. Jag kan ju inte rå för att jag inte har JÄTTE stora bröst. Hallå! ...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0