Måndag igen

I dag var vi inte många i skolan, eller jo i skolan var de många men i klassen var vi typ bara 10 st... Ganska skönt men som Ester sa; vilka ser man som klassen när de är olika personer på olika lektioner (typ så sa hon.... :P) visa skolkar och vissa kan inte komma på en vecka osv. Lite tråkigt. Jah tror att de några som kommer hoppa av till tvåan och de tycker jag är synd. Men men de e ju deras val...

I dag fick vi sluta tidigare i dag för att de inte fanns någon ström i teatersalen (TACK STRÖMEN för de) så jag trog hem. Men innan snackade jag med maja om att göra något efter estetiska orgenteringen. Men jag fick för mig att hon inte hade någon eller så glömde jag bort henne (ne gu de där lätt taskigt, förlåt maja). Men när jag stod utanför dörren ringer hon och frågar var jag är (tyckte lite synd om henne) då säger jag att jag är hemma och berättar allt. Men nu är hon påväg hit... Hon vill äta på donken i skickla men jag ska försöka få henne att äta här (hemma hos mig) så sparar hon lite pengar. Får se hur de går.
Skället att hon ville göra något var att hon ska hem till Max sen som kommer hem från Frankike i kväll och hon ville ha något att göra tills dess...

puss och kram karamel ram Lina :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0