Meninglös

Den här dan avr seriöst meninglös. De ända vi hade i dag var ett prov kl 2 i sh... men de var klart man var där tidigare. Jag var där till matten kl 10,55 och sen var jag och skolan och inte gjorde någonting men men. Jag hade gått sälskap, jacuqii såklart!



Vi fick en och en halv timma på oss att göra provet och de kändes bra, får i alla fall G. Jag satt en timma och... tjugofem min, hihi!
Sen gick jag till skol kyratorn typ eller vad hon är, (hon mätte och väger och snckar om hälsa i alla fall) för jag hade tid där och satt där i en timma.
Vet ni, sen gick jag från min skola till slussen på 45 min, gu va skönt de var bara gå och tänka för sig själv. Och vet ni vad jag såg, jag såg några som spelade kubb och hade picknick och gu va jag oxå ville var med. Kan vi inte göra de någon gång? Skulle vara jätte myssigt ju! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0