Miss ya Martin

Ja snart är de sommar lov och de betyder att jag kan träffa Martin mer, stolt!
Och jag vet en sak vi ska göra och de är att sitte på kajen den 29 juli och de är att sitte vid kajen o äta glass och sncka en massa skit. Som slutar med (eller börjar med) sex men va fan vf inte... Oj de där lätt ju så fel, asså jag menar att vi snackar om de, haha! Att de kan bli så fel...
Sen får vi se vad som händer och vad som jenny, väder och vind säger. Men de ska bli suppe kul!

Sen ska jag så klart träffa Emelie, men hon är väl i Grekland halv sommaren men jag hoppas jag får tag i henne när hon är hemma för henne har jag inte träffat sen i typ julas och de är för lång tid tycker jag. Eller juste jag ska ju se henne på ängkärr på fredag men ändå!

Martin du e fan bäst (på de mästa men inte allt)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0